Zaprojektuj taśmę z nadrukiem

Zaprojektuj taśmę z nadrukiem

Promocja i Reklama

Rosnąca ilość sklepów internetowych utrudnia wyróżnienie się na tle konkurencji. Dlatego sprzedawcy coraz częściej zmuszeni są poszukiwać nowych metod dotarcia do klienta i nawiązania z nim trwałych relacji. W tych trudnych dla wielu przedsiębiorców czasach ważne jest wykorzystanie każdej dostępnej formy reklamy, która pomoże nawiązać kontakt z nowymi klientami oraz zdobyć lojalność dotychczasowych.

Taśma klejąca z nadrukiem, choć przez wielu przedsiębiorców jest niedoceniana, pomaga w budowaniu trwałych relacji z obecnymi klientami i dotarciu do nowych, którzy mogą zainteresować się usługami lub produktami firmy. Na tym jednak nie kończy się jej działanie. Taśma z nadrukiem w istotny sposób wpływa na poprawę wizerunku firmy i utrwala świadomość marki wśród klientów. Jest doskonałą formą spokojnej, nienarzucającej się reklamy, która w dyskretny i często mimowolny sposób przenika do umysłów odbiorców, pomagając tym samym zapamiętać najistotniejsze zawarte na niej informacje.

Taśma z nadrukiem jako nośnik reklamowy

To, co zostanie umieszczone na taśmie klejącej do pakowania przesyłek, zależy przede wszystkim od przedsiębiorcy. Wiedząc, w jakim kierunku zmierza obecnie rozwój firmy, powinien do niego dostosować zawarty na niej przekaz.

Najczęściej na taśmach z nadrukiem umieszcza się logo firmy, które jako element wizualny związany z marką jest zwykle najłatwiej zapamiętywane. Logo firmy powinno być proste, ciekawe i szybko zapadać w pamięć. Wtedy taśma z nadrukiem doskonale spełni swoją funkcję i ułatwi klientom identyfikację firmy po znaku graficznym. Wielu przedsiębiorców decyduje się też powiązać logo z nazwą firmy. Zabieg ten jest o tyle skuteczny i rozsądny, że pomaga jednocześnie w poznaniu, utrwaleniu i rozpowszechnieniu nazwy oraz logo firmy.

Jednak na taśmach z nadrukiem można umieszczać nie tylko logo. Wielu przedsiębiorców decyduje się na nadruk z hasłem reklamowym, adresem strony www lub danymi teleadresowymi firmy. Jest też specjalna grupa taśm, które służą nie tyle do pakowania przesyłek, ile znakowania terenu czy określonej powierzchni. Zgodny z tym przeznaczeniem nadruk zawiera zazwyczaj grafikę w wyróżniających się na tle otoczenia barwach. Nierzadko jest to napis albo żółto – czarne pasy. W taki sposób taśmy z nadrukiem można stosować zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz.

Inne zastosowanie to oznaczenie zapakowanych paczek, które mają być przez dłuższy czas magazynowe i składowane wraz z innymi towarami. Oklejenie ich taśmą, która ułatwia identyfikację konkretnych produktów, znacznie usprawnia i przyspiesza pracę.

Dlaczego warto je stosować?

Taśmy z nadrukiem pod względem trwałości, jakości i odporności na działanie czynników atmosferycznych w niczym nie ustępują zwykłym taśmą pakowym. Mają dokładnie te same właściwości, ponieważ są to dokładnie te same taśmy, a różnica między nimi polega jedynie na tym, że na tych pierwszych umieszczono zgodny z oczekiwaniami przedsiębiorcy znak graficzny lub napis.

Taśmy z nadrukiem będą zatem wykazywać się doskonałymi właściwościami klejącymi, trwałością oraz, co bardzo istotne, odpornością na wilgoć, a także niskie i wysokie temperatury. Ich rodzaj warto uzależniać od warunków i okoliczności, w jakich muszą pracować. Do wyboru przedsiębiorcy pozostają taśmy wykonywane na dwóch różnych nośnikach (PVC lub polipropylen) i powlekanych trzema równymi rodzajami klejów (Solvent, Eco Solvent lub Hot melt).

Zależnie od dokonanego wyboru właściwości taśmy mogą się nieco różnic. Warto zastanowić się, jakie ich cechy są dla przedsiębiorcy najważniejsze i zgodnie z tym dobrać odpowiedni rodzaj. W ten sposób wybór może paść między innymi na taśmy, które: doskonale działają w szerokim zakresie temperatur (od -10°C do +60°C); odznaczają się wysoką trwałością; umożliwiają zabezpieczanie ciężkich i wielkogabarytowych przedmiotów.

Taśmy z nadrukiem są nienachalną, ale mocno oddziałującą formą reklamy. Często są znacznie skuteczniejsze, niż się powszechnie uważa. Wywierają wpływ zarówno na adresata paczki, który dzięki umieszczonym na taśmie informacjom jest w stanie szybko zidentyfikować jej nadawcę, jak i wiele innych osób, które miały styczność z przesyłką, zanim ta trafiła w ręce odbiorcy końcowego.

Taśmy z nadrukiem często są elementem większej strategii marketingowej, która zakłada budowanie świadomości marki wśród klientów, czyli branding. Jednym z jego głównych założeń jest wzbudzanie pozytywnych skojarzeń i emocji związanych z konkretną marką oraz utrwalanie tego wizerunku w świadomości klientów.

Taśmy z nadrukiem świadczą też o profesjonalizmie firmy, rzetelnym podejściu do jej prowadzenia oraz dopracowaniu szczegółów biznesu. Znacznie podnoszą estetykę przesyłanych paczek, a w niektórych przypadkach zawierają ostrzeżenie o tym, że wewnątrz znajduje się delikatny i podatny na uszkodzenia towar.

Taśmę z nadrukiem przedsiębiorca może zaprojektować samodzielnie lub zlecić to zadanie grafikowi, z którym współpracuje producent taśm do pakowania. Zanim jednak projekt zostanie wykonany, należy określić rodzaj nośnika oraz kleju taśmy. Dobrze zaprojektowana taśma to taka, która przyciąga uwagę. Informacje na niej zawarte powinny być spójne z wizerunkiem firmy i łatwe do zapamiętania.

Więcej informacji na temat taśm z nadrukiem znaleźć można na stronie https://e-hurtownia-opakowan.pl/

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o