Platforma Amazon stanowi jeden z kluczowych marketplace w Internecie, a od czasu jej oficjalnego wejścia na polski rynek, każdy e-sprzedawca powinien wziąć ją pod uwagę w planowaniu własnego biznesu.
Rozszerzenie swoich zasięgów o kolejny kanał sprzedaży w postaci konta na Amazon nie jest szczególnie wymagające, jednak aby prowadzenie go miało sens i przyniosło realny zysk, należy do tego się odpowiednio przygotować. Jest to także korzystne środowisko dla nowych sprzedawców, którzy dopiero rozwijają swój sieciowy biznes.
Spis treści
Z jakimi wyzwaniami wiążę się sprzedaż na Amazon i jak im zaradzić?
Chociaż nie jest trudno zapanować nad małą firmą, to wzrost sprzedaży nieuchronnie prowadzi to większej ilości czasu, jaką trzeba zainwestować w obsługę sklepu. Poszerzanie asortymentu i pozyskiwanie nowych klientów oznacza zatem więcej formalności i konieczności radzenia sobie z rutynowymi czynnościami przy zarządzaniu zamówieniami. Całe szczęście, w branży e-commerce funkcjonują konkretne narzędzia, które znacznie usprawniają cały ten proces.
Aby działać szybciej, sprawniej i precyzyjniej można zatem skorzystać ze specjalnego systemu do zarządzania e-sprzedażą. Jednym z najlepszych wyborów jest tu właśnie ErpBox oraz dostępny w ramach jego funkcji menedżer sprzedaży Amazon. Jest to nowoczesny program, który cieszy się dużym uznaniem wśród internetowych sprzedawców, zapewniając szeroki zakres możliwości i wiele przydatnych modułów.
Menedżer sprzedaży Amazon i łatwa integracja – w czym może pomóc ErpBox?
Poszerzanie e-sklepu o kolejne kanały to dobra decyzja, dzięki której można łatwo dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć swoją sprzedaż. Warto jednak pamiętać, że zarządzanie sklepem składającym się z konta na Amazon, Allegro, a także własnej strony domowej czy innych marketplace jest niezwykle trudne bez odpowiednich narzędzi. ErpBox sprawia, że całą sprzedaż można skoordynować o wiele prościej – wystarczy skorzystać z zapewnianych przez ten system integracji. Wśród nowych możliwości zapewnianych przez to rozwiązanie wymienić można:
- łatwy dostęp do informacji o rozliczonych zamówieniach,
- automatyczne aktualizowanie statusu zamówień w serwisie Amazon,
- automatyczne przypisywanie kurierów z Amazon do metod wysyłki w ErpBox,
- automatyczne wystawianie faktur,
- automatyczne druki listów przewozowych.
Jakie korzyści zapewni menedżer sprzedaży Amazon?
Aby sprawnie rozwijać swój sklep internetowy, należy przede wszystkim działać profesjonalnie, sprawnie i bez błędów, które mogą prowadzić do negatywnych opinii ze strony konsumentów. Z ErpBox optymalizacja e-sklepu jest na wyciągnięcie ręki, a menedżer sprzedaży Amazon stanowi klucz do zadowalających efektów.
Korzyści płynące z tego rozwiązania można odczuć bardzo szybko, gdyż pozwala ono na realną oszczędność czasu podczas wystawiania nowych ofert, a także wygodną obsługę zamówień. Nie trzeba zatrudniać nowych pracowników, aby poradzić sobie nawet z wyjątkowo dużym nakładem sprzedaży – ErpBox jest w stanie przejąć znaczną część rutynowych obowiązków, wykonując je w sposób w pełni automatyczny.